Opgradering af IAM-løsning
Sikkerhed i den finansielle sektor er hjørnestenen for et tillidsfuldt samarbejde. Vi blev bedt om at hjælpe en kunde med at opgradere deres IAM løsning, så de fortsat kunne være med forrest i feltet.
Sæt kursen og styr sikkert i mål
Forstå dine kunder
Kvalitetsløft i fremtiden
En kundevenlig adgang til dine ydelser
Kvalitet af dine services
Stabil og fremtidssikret drift
Der stilles store krav til måden, man leverer sin it-driftsforretning på. Man skal operere under skrappe markedsvilkår og rammer.
Men i bund og grund handler det om, hvordan man bedst servicerer sin forretning med it-ydelser. Og hvordan den service, man tilbyder, evner at levere merværdi til forretningen. Med den nuværende udvikling på driftsområdet er det nødvendigt i endnu højere grad at være kundeorienteret i sin tilgang og i forhold til processer, struktur og ledelse.
Der sker mange forvandlinger derude og ofte går man fra en teknisk driftsorganisation til at være en mere kundeorienteret driftsorganisation.
Nøglen er Service Management – eller på godt dansk: Hvordan man serverer sine kunder gennem optimal understøttelse af forretningen.
Sikkerhed i den finansielle sektor er hjørnestenen for et tillidsfuldt samarbejde. Vi blev bedt om at hjælpe en kunde med at opgradere deres IAM løsning, så de fortsat kunne være med forrest i feltet.
God transport er afhængig af et effektivt brug af IT-systemer og -sikkerhed. En stor nordisk transport kunde tog os med bag om scenen for at løfte en Project Management opgave.
Den metamoderne fremtid er på trapperne – det skaber et behov for at I reviderer ledelsesformen! Vi bevæger os i disse år fra det postmoderne til det metamoderne ledelsesparadigme. Det lyder måske abstrakt, men det stiller helt nye og meget
Copyright © 2024 Maximize Consult. Alle rettigheder er reserveret