Service Management

Giver dine it-ydelser merværdi til dine kunder?

Der stilles i dag store krav til måden, man leverer sin it-driftsforretning på. Man skal operere under skrappe markedsvilkår og rammer.

Men i bund og grund handler det om, hvordan man bedst servicerer sin forretning med it-ydelser. Og hvordan den service, man tilbyder, evner at levere merværdi til forretningen. Med den nuværende udvikling på driftsområdet er det nødvendigt i endnu højere grad at være kundeorienteret i sin tilgang og i forhold til processer, struktur og ledelse.

Der sker mange forvandlinger derude og ofte går man fra en teknisk driftsorganisation til at være en mere kundeorienteret driftsorganisation.

Og egentlig handler det vel om Business Service Management, hvordan man servicerer sin forretning optimalt.

Vores ydelser og produkter

service-management-dots-3

SERVICE STRATEGI FOR LEDELSEN

Styring på din service excellence

service-management-dots-3

FAST TRACK TRÆNINGSFORLØB

Effektivt træningsforløb

service-management-dots-3

MODENHEDSMODEL 

Tjek af din serviceorganisation

service-management-dots-3

SERVICE EXCELLENCE

Kvalitet af dine services

service-management-dots-3

SERVICE KATALOGET

Forretningsvendt servicekatalog

service-management-dots-3

SERVICEDESKEN

Optimering af servicedesken