Service Management

Vores ydelser og produkter

Strategi og Governance

Sæt kursen og styr sikkert i mål

Customer Journey Mapping

Forstå dine kunder

Service Design

Kvalitetsløft i fremtiden

Servicekatalog og -portal

En kundevenlig adgang til dine ydelser

Service og process Excellence

Kvalitet af dine services

Driftoptimering

Stabil og fremtidssikret drift

Rapportering

Få værdi ud af dine data

Målrettede træningsforløb

Styrk jeres kompetencer

Giver dine IT-ydelser merværdi til dine kunder?

Der stilles store krav til måden, man leverer sin it-driftsforretning på. Man skal operere under skrappe markedsvilkår og rammer.

Men i bund og grund handler det om, hvordan man bedst servicerer sin forretning med it-ydelser. Og hvordan den service, man tilbyder, evner at levere merværdi til forretningen. Med den nuværende udvikling på driftsområdet er det nødvendigt i endnu højere grad at være kundeorienteret i sin tilgang og i forhold til processer, struktur og ledelse.

Der sker mange forvandlinger derude og ofte går man fra en teknisk driftsorganisation til at være en mere kundeorienteret driftsorganisation.

Nøglen er Service Management – eller på godt dansk: Hvordan man serverer sine kunder gennem optimal understøttelse af forretningen.

cASES & Artikler

Fort Knox

Sikkerhed i den finansielle sektor er hjørnestenen for et tillidsfuldt samarbejde. Vi blev bedt om at hjælpe en kunde med at opgradere deres IAM løsning, så de fortsat kunne være med forrest i feltet.

Læs mere »

Fra A til B

God transport er afhængig af et effektivt brug af IT-systemer og -sikkerhed. En stor nordisk transport kunde tog os med bag om scenen for at løfte en Project Management opgave.

Læs mere »