Service Design

Kvalitetsløft ind i fremtiden

En holistisk tilgang samt en forståelse for den værdi, servicen skal skabe er vigtigt, når der skal introduceres nye services eller ændres i eksisterende. Tilgangen skal også afdække de forudsætninger, der skal være på plads for at opnå den ønskede effekt.

Service Design handler om at skabe et blueprint til udvikling og efterfølgende leverance af en ny serviceydelse. Via denne strukturerede tilgang til Service Design sikrer man at involvere alle berørte områder i organisationen

servicedesign

Udvalgte ydelser og produkter:

  • Design af Service Design Package processen
  • Udarbejdelse af Service Design Blueprint
  • Træning af udarbejdelse af Service Design Package
  • SLA design og dokumnetation

Skal vi synliggøre værdien af jeres services?

Vi kan rådgive jer og hjælpe med at designe et kundeorienteret servicekatalog, der gør det lettere for jeres kunder at sige ja tak til jeres ydelser. Kontakt os og hør mere.

Artikler & downloads

Hent ny inspiration og viden – download vores whitepapers og artikler

Vi skriver bl.a. om strategi, ledelse og vækst i virksomheder og organisationer.