I samarbejde med dine interessenter udarbejder Maximize Consult effektive løsninger til projekt- og driftsorganisationer, og sikrer den lokale forankring og implementering, så du som kunde hurtigst muligt kan nå dine forretningsmål.

Maximize Consult

Vores løsninger udvikles i tæt dialog med dig for at sikre en effektiv og hurtig forankring i organisationen, uanset om behovet er ændringer i arbejdsprocesser, ledelsesstilen, kulturen eller medarbejdernes mentale indstilling og adfærd.

Vores konsulenter er alle erfarne eksperter og dygtige praktikere med den rette teoretiske ballast og højt certificerede inden for deres respektive fagområder.

Maximize Consult er din partner, når du vil maksimere det forretningsmæssige potentiale i din projekt- eller driftsorganisation.

Brug for et kompetenceløft?

Vi designer og implementerer det forløb, som passer til jeres behov! Kontakt os i dag, og find ud af, hvordan vi kan løse jeres problemstilling.

Partnere

Damián Arguimbau

Managing Partner
Ring på +45 2845 2002

Damián har arbejdet med program- og projektledelse i mere end tyve år. Han har rådgivet virksomheder om porteføljestyring, governance struktur, projektmetoder, projekt arbejdsform m.v.

Han har vundet Dansk Management Råds Konsulentpris inden for it i 2008 for sit arbejde med at optimere projektledelsesprocesser og er certificeret inden for PMI, PRINCE2, ITIL samt IPMA A. Damián er desuden forfatter til bøgerne “Lean Projektledelse” og “Få værdi i projekter”.
Maximize Consult

Mette Dal Pedersen

Managing Partner
Ring på +45 2120 0030

Mette har igennem de seneste 15 år rådgivet virksomheder inden for projekt og IT Management og har igennem årene haft fokus på sammen med kunderne at udvikle og designe solide koncepter, som bidrager til løsning af kundens forretningsmæssige udfordringer.

Hun er forfatter til artikler og whitepapers, som omhandler optimering af kunders projekter og it-driftsforretning.
Maximize Consult

Martin L. Teglgaard

Partner
Ring på +45 6114 9022

Martin er ansvarlig for vores Service Management ydelser og hjælper virksomheder med at stabilisere og optimere deres service- og drifts-organisation. Udgangspunktet er altid virksomhedens konkrete udfordringer, hvor der skabes en løsning ud fra praktiske erfaringer koblet med anerkendte metoder og rammeværker.

Han har mere end 25 års erfaring med Ledelse fra både offentlige og private virksomheder og 10+ års erfaring med Service Management fra både et system-, proces- og ledelsesmæssigt perspektiv. Samtidigt er han certificeret ITIL ekspert og har yderligere certificeringer indenfor TIPA, COBIT, Prince2, MSP samt MoP. Martin er desuden en passioneret taler på diverse konferencer og i netværkssammenhæng.

Medarbejdere

Lizette Marcussen

Økonomi og Administation
Om Lizette

Lizette har arbejdet som administrativ koordinator i mange år i it virksomheder  og ingeniørvirksomheder, det har givet hende en bred erfaring med mange systemer, forretningsgange og ikke mindst spændende kunder. Hos Maximize står hun for vores økonomiforvaltning og administration.

Anders Løth

Bid Manager
Ring på +45 2346 8469

Anders har arbejdet med Bid Management siden 2009, hvor han har været ansvarlig for alle processer ift. tilbudsafgivning til både offentlige-, selvejende institutioner og privatejede virksomheder indenfor eksempelvis produktion, medicinal, forsyning og energi. 

Han arbejder løbende med kvalitetssikring og har ansvaret for vores udbud og processer og med afgivelse af tilbud og licitationer. Anders er særligt dygtig til at kontraktkoordinere og skrive vindende udbud.

Anders’ fokus er altid at tilbyde det optimale tilbud for kunden, der taler ind i de udfordringer som kunden har og derfor også taler ind i værdi og nyttiggørelse i relation til kundens aktuelle behov. Anders driver bid management processerne med overblik og kreativitet således, at forståelsen af hvad der er et vindende tilbud forankres, og samtidig er med til at udvikle Maximize Consults strategiske fokus inden for udbud.