Maximize Consult sætter fingeren på udfordringer og udarbejder effektive løsninger til projekt- og driftsorganisationer. Vi bidrager til, at du som kunde kan nå dine forretningsmål.

Vores løsninger udvikles i tæt dialog med dig for at sikre en effektiv og hurtig forankring i organisationen, uanset om behovet er ændringer i arbejdsprocesser, ledelsesstilen, kulturen eller medarbejdernes mentale indstilling og adfærd.

Vores konsulenter er alle erfarne eksperter og dygtige praktikere med den rette teoretiske ballast og højt certificerede inden for deres respektive fagområder.

Maximize Consult er din partner, når du vil maksimere det forretningsmæssige potentiale i din projekt- eller driftsorganisation.

maximize consult-kontor

Brug for et kompetenceløft?

Vi designer og implementerer det forløb, som passer til jeres behov! Kontakt os i dag, og find ud af, hvordan vi kan løse jeres problemstilling.

Mette Dal Pedersen, Managing Partner

Telefon: +45 2120 0030  

Mette har igennem de seneste 15 år rådgivet virksomheder inden for projekt og it management og har igennem årene haft fokus på sammen med kunderne at udvikle og designe solide koncepter, som bidrager til løsning af kundens forretningsmæssige udfordringer.

Hun er forfatter til artikler og whitepapers, som omhandler optimering af kunders projekter og it-driftsforretning.

Damián Arguimbau, Managing Partner

Telefon: +45 2845 2002

Damián har arbejdet med program- og projektledelse i mere end tyve år. Han har rådgivet virksomheder om porteføljestyring, governance struktur, projektmetoder, projektarbejdsform m.v.

Han har vundet Dansk Management Råds Konsulentpris inden for it i 2008 for sit arbejde med at optimere projektledelsesprocesser og er certificeret inden for PMI, PRINCE2, ITIL samt IPMA A.

Damián er desuden forfatter til bøgerne “Lean Projektledelse” og “Få værdi i projekter”.

Martin L. Teglgaard, Partner

Telefon: +45 6114 9022

Martin er ansvarlig for vores Service Management ydelser og hjælper virksomheder med at stabilisere og optimere deres service- og driftsorganisation. Udgangspunktet er altid virksomhedens konkrete udfordringer, hvor der skabes en løsning ud fra praktiske erfaringer koblet med anerkendte metoder og rammeværker.

Han har mere end 25 års erfaring med Ledelse fra både offentlige og private virksomheder og 10+ års erfaring med Service Management fra både et system-, proces- og ledelsesmæssigt perspektiv. Samtidigt er han certificeret ITIL ekspert og har yderligere certificeringer indenfor TIPA, COBIT, Prince2, MSP samt MoP.

Martin er desuden en passioneret taler på diverse konferencer og i netværkssammenhæng.

Alexandra Lundbæk, Salgsdirektør

Telefon: +45 2370 3303

Alexandra har arbejdet med salg, rådgivning og forretningsudvikling i IT og konsulentbranchen de sidste 20 år, hvor hun har haft fokus på blandt andet strategi, organisationsudvikling og forandringsledelse, hvor hun i tæt dialog med kunderne, har hjulpet dem med at nå deres forretningsmål, som hun forsat skal arbejde med og med ansvar for at designe løsninger og koncepter til kunderne.

Alexandras kongstanker er, at styringsværktøjer, metoder og modeller kan gøre meget nytte, men moderne ledelse i dag kræver langt mere end blot værktøjer og det handler især om evnen til at kunne forstå en organisations egenart og kultur for at kunne forstå adfærden, så virksomheden kan få det rigtige forretningsdesign på plads.

Trine Ring Ibsen, Rekrutteringsansvarlig og koordinator

Telefon: +45 2129 0791

Trine har baggrund inden for HR og Rekruttering og har gennem flere år rekrutteret til såvel konsulentopgaver som faste stillinger på senior og ledelses niveau.

Hun varetager ansvaret for rekrutteringsprocessen, herunder pipelinen af konsulenter og den koordinerende  og administrative palette som hører herunder. Trine hunter også til faste stillinger som kunder evt. måtte have et opstået behov for i forbindelse med projekternes endelige implementering.

Events for konsulenter og kunder er ligeledes indenfor Trines område, ligesom ap/ar foretages fra hendes stol.

Anders Løth, Bid Manager

Telefon: +45 23 468 469

Anders har arbejdet med Bid Management siden 2009, hvor han har været ansvarlig for alle processer ift. tilbudsafgivning til både offentlige-, selvejende institutioner og privatejede virksomheder indenfor eksempelvis produktion, medicinal, forsyning og energi. Han arbejder løbende med kvalitetssikring og har ansvaret for vores udbud og processer og med afgivelse af tilbud og licitationer. Anders er særligt dygtig til at kontraktkoordinere og skrive vindende udbud.

Anders’ fokus er altid at tilbyde det optimale tilbud for kunden, der taler ind i de udfordringer som kunden har og derfor også taler ind i værdi og nyttiggørelse i relation til kundens aktuelle behov. Anders driver bid management processerne med overblik og kreativitet således, at forståelsen af hvad der er et vindende tilbud forankres, og samtidig er med til at udvikle Maximize Consults strategiske fokus inden for udbud.

Annabell Arguimbau, Studentermedhjælper

Annabell er ved at færdiggøre sin bachelor på CBS (BSc International Business). Hun har tidligere arbejdet med bogføring og IT Consulting. Hos Maximize hjælper hun til på kontoret med alt fra administrative opgaver til nyt design af hjemmeside.