Service Excellence

Kend dine kunders behov

“Service Excellence er for virksomheder, der gerne vil sikre en høj kundetilfredshed og som følge heraf høj kundeloyalitet.”

Service Excellence hjælper virksomheder til at sikre den rette kvalitet af sine services ud mod kunderne.

Vi anvender et effektbaseret koncept, hvor du som organisation dels kan få en vurdering af, hvor netop du skal fokusere indsatsen. Dels får du en model for, hvordan der sikres en bedre kundeoplevelse. Modellen sikrer en validering af din organisations strategiske mål og modenhed i forbindelse med kundefokuserede serviceydelser.

Optimeringen anvender cSEm®, og vi sikrer, at virksomheden får udarbejdet en aktivitetsplan, der tager sit afsæt i et Service assesment og et startpunkt, der er tilpasset virksomhedens situation, og som kan bruges fremadrettet til optimering af organisationens evne til at levere serviceydelser ud mod kunderne og dermed forretningen.

Interesseret? Så kontakt os

Vi kan støtte med identifikation og gennemførelse af alle effektbaserede aktiviteter fra review af kundens driftsorganisation og videre med bidrag og identifikation af de faktorer, som har størst påvirkning således at I får en kundevendt driftforretning.

Artikler & downloads

Hent ny inspiration og viden – download vores whitepapers og artikler

Vi skriver bl.a. om strategi, ledelse og vækst i virksomheder og organisationer.