Service-DNA

Maximize rådgiver flere virksomheder omkring den operationelle del af it – med fokus på drift og support.

Med udgangspunkt i vores erfaringer fra forskellige større og mellemstore virksomheder, udgiver vi sammen med en af vores gode samarbejdspartnere en artikelserie om udfordringerne og ikke mindst, hvordan man kan takle dem. Nøgleordet er: Service-DNA.

 

De første to artikler i serien er allerede tilgængelige her på hjemmesiden:

 

På vores hjemmeside finder I desuden inspiration til en række forskellige emner. Se mere her: https://maximizeconsult.dk/whitepapers/

Flere nyheder

Maximize nu på 02.17

Det er med stor glæde og stolthed, at vi kan fortælle, at Maximize Consult, sammen med Atea, er valgt som leverandører på SKI 02.17-rammeaftalen! Vi

Læs mere »

SKI 02.14

Så er Maximize Consult optaget i SKI’s dynamiske indkøbssystem, 02.14 It-konsulenter.Vi glæder os til at levere endnu flere erfarne eksperter, der også er dygtige praktikere!

Læs mere »