Servicedesken

Fungerer jeres servicedesk optimalt – eller er der plads til forbedringer?

“Der stilles større og større krav til en Servicedesk om servicering af brugerne, herunder krav til produktivitet, automatiseringer og måden brugerne får den bedst mulige support.”

Servicedeskens daglige performance er i vid udstrækning bestemmende for den øvrige organisations tilfredshed med IT-afdelingen i det hele taget.

Vi ser på flere vinkler i optimering af kundernes servicedesk, hvordan foregår den gode kundesamtale, er processerne klar og tydelige – ved medarbejderne hvad de skal, og hænger målene sammen med det man gerne vil opnå. Vi ser på service forbedringer og optimerer disse, så kunderne får den gode oplevelse igennem serviceorganisationen.

Har I udfordringer i Servicedesken?

Få hjælp til at finde de quick wins, der kan effektivisere jeres servicedesk og støtte jer i hverdagen. Hør mere om hvordan vi kan hjælpe jer.

Artikler & downloads

Hent ny inspiration og viden – download vores whitepapers og artikler

Vi skriver bl.a. om strategi, ledelse og vækst i virksomheder og organisationer.