Deltids administrations- og økonomimedarbejder med talent for tal og detaljer søges

Vi søger en dynamisk administrations- og økonomimedarbejder med flair for tal som drives af at skabe struktur og supportere en mangfoldighed af kolleger, konsulenter og kunder. Det er et job med mange forskelligartede arbejdsopgaver og rig mulighed for at drive området selvstændigt.

Om os

Maximize Consult har et netværk af ekspertkonsulenter, og vi er specialiseret inden for program- og projektledelse, it-sikkerhed, procesarbejde og it-drifts-optimering. Vi anvender kun dygtige og erfarne konsulenter og er markedsførende på kvalitet. Vores ideelle kunder er som regel virksomheder, hvor vi kommer tæt på kundens forretning i udviklingen og opgaveløsningen sammen med dem.

Jobbet

Vi leder efter en medarbejder, der på deltidsbasis kan assistere os med fakturering, betalinger, opfølgning på kunderne og hjælpe med administrative opgaver. Du kommer primært til at beskæftige dig med den daglige håndtering af fakturering samt økonomi, primært med fokus på kreditorer, betalinger, finans og afstemninger. Du vil være en del af administrationen, hvor vi tager vi os af den daglige drift, mens vores eksterne konsulenter udfører opgaver ude ved kunderne.

  • Ansvarlig for fakturering mod kunderne og følge op på disse
  • Opfølgning hos kunderne på betalinger
  • Hjælpe med vores CV-bank
  • Være med til at arrangere konsulentevents
  • Opdatering af nyheder på websiden
  • Sørge for indkøb af kontorudstyr

Dine kompetencer

Vi ser gerne, at du har erfaring med fakturering, gerne i e-conomics, kan arbejde selvstændigt og er superbruger i Excel. Og kan dokumentere en erfaring med lignende fra andre jobs. Det er vigtigt for os, at du er god til at samarbejde, såvel med interne som med eksterne samarbejdspartnere. Du skal være fleksibel og kunne trives med forandringer, da vi er i vækst.

Vi tilbyder

Du vil indgå i vores team af fagligt tunge kollegaer. Vi er i dag tre partnere i Maximize Consult, en BID Manager samt en studentermedhjælper. Vi er flittige, omgængelige og gode til at videndele, og har i det hele taget et respektfuldt og solidt samarbejde i dagligdagen. Vi tilbyder en hyggelig arbejdsplads, en god arbejdskultur, en konkurrencedygtig timeløn og frokostordning.

Vi er fem medarbejdere i administrationen og du kommer primært til at arbejde sammen med vores direktør, Damián Arguimbau.

Vi bor i Søborg tæt på offentlig transport og i nye moderne lokaler, hvor der også tilbydes frokostordning. Din løn er konkurrencedygtig og afstemmes efter dine kvalifikationer. Der vil også være mulighed for hjemmearbejde. Vi understøtter din faglige udvikling, som vi vægter højt. Vi holder ca. 4 sociale arrangementer årligt – internt og med konsulenterne.

Ansøgning

Ansøgningsfrist er 17.09.2021. Send ansøgning og CV til damian@maximizeconsult.dk og fortæl, hvorfor det lige skal være dig, vi skal ansætte. Vedlæg et CV med eksamensbevis fra din uddannelse.

Har du behov for yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Damián Arguimbau på tlf. 2845 2002.

Flere nyheder