Bid manager

Vi søger en Bid manager der brænder for udbud og som har lyst at håndtere vores udbudsprocesser og kontrakter i en nyoprettet stilling. En Bid manager der er god til at håndtere praktiske udfordringer i en travl hverdag, og som trives i et uformelt miljø med selvstændigt ansvar.

OM OS
Maximize Consult har et netværk af ekspertkonsulenter, og vi er specialiseret inden for program- og projektledelse, it-sikkerhed, procesarbejde og it-drifts-optimering. Vi anvender kun dygtige og erfarne konsulenter og er markedsførende på kvalitet. Vores ideelle kunder er som regel virksomheder, hvor vi kommer tæt på kundens forretning i udviklingen og opgaveløsningen sammen med dem.

ARBEJDSOPGAVERNE
Vi arbejder med rammeaftaler for både private og offentlige kunder og har løbende arbejde med besvarelse på yderligere udbud. Du vil primært arbejde sammen med Managing Partner Damian Arguimbau, og du skal sammen med ham varetage ansvaret for kontrakter og udbud, hvor opgaverne bl.a. er

  • Ansvarlig for processerne og koordinering ved besvarelse af udbud
  • Formulering af cases
  • Foretage reviews af besvarelser
  • Løbende administration af udbudskontrakterne, herunder at overvåge budgetter og løbende opfølgning
  • Ansvarlig for vedligehold og opdatering af virksomhedens kontrakter, samarbejdsaftaler mv.
  • Formulering af fælles retningslinjer for os og vores samarbejdspartnere
  • Kvalitetssikring af f.eks. oplæg og kontrakter til kunder og samarbejdspartnere
  • Øvrige relaterede opgaver

DINE KOMPETENCER
Vi forventer at du har erfaring som bid manager eller udbudskonsulent fra den ene eller den anden side af bordet og med en relevant uddannelse, f.eks. cand.merc.jur eller cand.jur. eller anden uddannelse. Du har styr på økonomi, konkurrence- og udbudsret og er god til Office pakken. Som person er du proaktiv, ansvarlig, struktureret og detaljeorienteret. Det er vigtigt for os, at du er god til at samarbejde, såvel med interne som med eksterne samarbejdspartnere. Du skal være fleksibel og kunne trives med forandringer, da vi er i vækst.

VI TILBYDER
Du vil indgå i vores team af fagligt tunge kollegaer. Vi er i dag to partnere i Maximize Consult. Dertil en Salgsdirektør, en Business Director samt en Koordinator – og vi forventer at blive flere indenfor en overskuelig fremtid. Vi er flittige, fleksible og gode til at videndele, og har i det hele taget et respektfuldt og solidt samarbejde i dagligdagen.

Vi bor i Søborg tæt på offentlig transport og i nye moderne lokaler, hvor der også tilbydes frokostordning. Din løn er konkurrencedygtig og afstemmes efter dine kvalifikationer. Der vil også være mulighed for hjemmearbejde. Vi understøtter din faglige udvikling, som vi vægter højt. Vi holder ca. 4 sociale arrangementer årligt – internt og med konsulenterne

ANSØGNING
Ansøgningsfrist er 15. november 2020. Send ansøgning og CV til trine@maximizeconsult.dk og fortæl, hvorfor det lige skal være dig, vi skal ansætte. Vedlæg et CV med eksamensbevis fra din uddannelse.

Har du behov for yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Damián Arguimbau på tlf. 2845 2002.

Vi glæder os til at høre fra dig!

– – –

Downloadvenlig version her

Seneste indlæg